Give-away new crochet book Eindeloos haken/Colorful crochet.



A HUGE YAY!!

I´m super excited to be part a Blog tour wich has everything to do with this wonderful new crochet book. The author is Marianne Dekkers-Roos from the Blog Marrose. A wonderful woman by the way who always fills every room with laughter. I always enjoy beeing around her. She is so super funny and extremely sweet.

This book really is a must-have! It´s filled with over 20 stunning crochet patterns all designed by her, obviously. I´ve taken some pictures from a bunch of my favorite patterns. Actually, all the patterns are just wonderful but these make my heart jump up and down with joy. Curious? Scroll down please!



 As you can see it just screams Marianne! It has her handprint all over it. The wonderful happy and bright colors and even the way it´s been written. It´s like getting to know her a bit better. Her Publisher is TUVA, wich works internationally but is based in Turky.

 In this book you will find all kinds of different projects like pillows, blankets, but also clothes and bags. It also has been written very well and the patterns are well explained. Forgot how to crochet that one stitch? Not a problem at all, you can find all the stitches in the book as well.
And ofcourse I started one of these projects already! I chose Blanket Inez to start with. And I´m totally loving it. This is my version:






Also want to own this book? I am giving away one copy! It´s a DUTCH copy. If you want the English version or even the Turkish version, please go to Marianne her Blog to find out who is participating in the Blog tour to get a chance of winning a copy in the language you please!

Want to enter this GIVE-AWAY?
Please leave a message beneath. I´ll announce the winner Tuesday the 13th of June at 8PM European time.

Much Love,
Frederika

Reacties

  1. Lijkt me een mooi boek om te winnen.
    Al die kleuren daar wordt je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt leuk uit!
    Ik zou hier zo blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Zou een fijn kadootje zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal 13 juni een beetje geluk brengen? Als er 13 in voorkomt is dat voor mij een 'dingetje' des te leuker om het nu te proberen.Zoveel al gezien en gelezen, en van de cover wordt je direct instant vrolijk.
    Ik doe dan ook graag mee, voor gezellig eindeloos haken in de tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Ik hou van de kleurcombi's

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwww wat een prachtige give away mop!!!! Het lijkt me een schitterend boek dus ik doe heel graag mee �� Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa! Ik ben nog lang niet jarig, maar stiekem kan ik niet wachten op het boek. Ik waag een kansje. Je weet maar nooit. Het is zo'n gaaf boek!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Ik hou van de kleurcombi's

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke giveaway. Het ziet er mooi uit en zo kleurig. Ik zou graag het boek willen winnen, ben benieuwd wat er nog meer voor moois in staat. Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke giveaway. Het ziet er mooi uit en zo kleurig. Ik zou graag het boek willen winnen, ben benieuwd wat er nog meer voor moois in staat. Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gave give-away. Ik doe graag mee. Het lijkt me een erg mooi boek voor mijn haakboekencollectie. hihi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee. Zag al zoveel moois op IG langs komen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi boek! Zou als beginnend haakster (mega verslaafd inmiddels) super gaaf zijn om te winnen en zo nog meer te leren! Groetjes Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. whop whop ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwwww ik ben verliefd op het boek, zag de afgelopen dagen al zoveel moois voorbij komen dat ik het heel graag zelf zou willen doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke actie! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig boek! Deze hoort zeker thuis in mijn verzameling haak- en breiboeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh dat zou een tof verjaardagscadeautje zijn!♡Ik doe heeeel graag mee! Xx Caroline Seignette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh dat zou een tof verjaardagscadeautje zijn!♡Ik doe heeeel graag mee! Xx Caroline Seignette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lijkt een zeer leuk boek, doet goesting krijgen! 13 juni mijn laatste examen, zou een leuke ontspanning zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh ziet er enorm leuk uit, ik verjaar in juli leuk vroeg verjaardags cadeautje dus! Ik kijk er ook enorm naar uit om dingen te haken voor mijn kleinkinderen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh wat een leuke give away!! Word je spontaan helemaal vrolijk van :)
    Hopelijk mag ik dit boek winnen want ziet er een topper uit!!!
    Succes voor iedereen!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat gaaf! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh wat een leuke give away!! Word je spontaan helemaal vrolijk van :)
    Hopelijk mag ik dit boek winnen want ziet er een topper uit!!!
    Succes voor iedereen!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super giveaway! Heb al zo veel enthousiaste verhalen gelezen over dit boek, lijkt me dus super tof om te winnen!
    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lijkt me een geweldig mooi boek in te winnen!
    Groetjes Rieneke(hoopje69@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super give-away! Ik heb al zoveel moois voorbij zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thank you.. feeling lucky. Hope to win a copy of it...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow....vrolijke kleuren....daar wordt je blij van!😊Dus ook maar een kansje wagen!!😊

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geweldige foto s uit het boek. Ben er erg benieuwd naar...waag een kansje !!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lijkt me zo'n geweldig gaaf boek ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gave Give Away...ik ga er zeker een kansje op wagen!!! Dit boek staat al op mijn verlanglijstje maar hoe gaaf zou het zijn om het te winnen!! 😃 Wat een geweldige kleurrijke patronen staan erin!!! 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee met deze giveaway, super gaaf weer Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke give away Frederika, ik doe graag mee hoor. Niet voor mezelf, want ik ga het boek binnenkort zelf halen, maar voor een lieve vriendin die ook graag haakt.

    Groetjes Shirley:)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super gaaf, ik doe graag mee met je give-away om dit prachtboek te winnen! Wat ben je met een mooie creaties bezig, helemaal in jou kleurtjes, super leuk! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi boek, zo te zien, je deken wordt ook weer een topper! Ik waag mijn kansje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoe vaker ik iets over dit boek lees, hoe nieuwsgieriger ik word! Ik zou dolgraag het granny vest willen maken, dus ik doe graag mee met de give-away.
    Bedankt voor de leuke blog en de mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een lieve recensie! Het boek lijkt me een echte must have en staat al met stip boven aan mijn (verjaardags) lijstje...hoe gaaf zou het zijn om hem te winnen, ik waag heel graag een kansje ❤️
    xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat wordt je deken geweldig mooi! Ik heb het boek nog niet gezien, maar kan niet wachten! Zo nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een geweldige give away...een echte must have in de haakwereld! De leuke blog en de mooie foto's maken mij steeds hebberiger..... wat zou ik graag dit mooie boek willen winnen!
    XX Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een geweldige give away...een echte must have in de haakwereld! De leuke blog en de mooie foto's maken mij steeds hebberiger..... wat zou ik graag dit mooie boek willen winnen!
    XX Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een super gave giveaway Frederika! Zoveel leuke en mooie dingen gezien vanuit dit boek.Ik waag ook een kansje.Fingers Crossed! ~xxx~

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een super gave giveaway Frederika! Zoveel leuke en mooie dingen gezien vanuit dit boek.Ik waag ook een kansje.Fingers Crossed! ~xxx~

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat wordt je deken geweldig mooi! Ik heb het boek nog niet gezien, maar kan niet wachten! Zo nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leukleukleuk! Een mooi, nieuw boek vol haakinspiratie is altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat leuk een blog bericht van jou! En wat een leuke actie gelijk Frederika!
    Haak boeken kan ik nooit genoeg hebben! Dus dit exemplaar hoort er zeker ook nog bij!

    En ja.. de kleuren van het deken...helemaal jou! Lekker zoet!

    Liefs Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuke blog heb je toch! En van deze kleurtjes wordt ik spontaan vrolijk! Ik duim voor het winnen van de give away...!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke giveaway van dit kleurrijke boek! Ik waag graag een kansje
    Groetjes, Danielle de Roo
    (daniellepool@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ohhhh ja!!!! Ik wil, ik wil.....ik doe meeeee met je give awayyyyy!
    Het is een echte "musthave" en ik heb dit boek nog niet en ik heb al zoveeeel sneakpeaks voorbij zien komen dat ik zoooo nieuwsgierig ben geworden....dat ik dit boek gewoon m o e t hebben ☺️☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een mooi boek. Zou heel graag winnen😁

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wow , heerlijke blog om te lezen . Ik doe graag mee met de giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een prachtig boek! Ik heb hem al zo vaak voorbij zien komen op Instagram, hij staat met stip op 1 op mijn verlanglijstje. Dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat geef je weer een mooie roze eigen draai aan dit patroon. Frederika meets Marianne! Ik dor graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Tjonge, wat n leuke vrolijke give a way, ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh wat een geweldig boek! Ik zie al een mooi projectje dat ik wil haken! Dus, ik doe graag mee.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ja, superleuk!! En zo gezellig al die kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zie hele toffe kussens!! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Nou heel graag doe ik mee....zie er leuke dingen in staan! Vind je foto's met de sneakpeeks ban het boek erg uitnodigend ;-)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Een heerlijk kleurrijk en vrolijk haakboek! Heel graag waag ik een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. I'd looooove a copy, even if it's in Dutch! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een geweldig mooi boek moet dit zijn , gezien de feed van Marianne die ik ook altijd al zo bewonder met haar mooie projecten ! Met mijn vakantie in het vooruitzicht zou het boek mijn inspiratie geven voor een mooi project te m(h)aken in Italië ������
    Lieve groet, Marion (tresjolie_liv)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een gave give away! Ik doe heel graag mee!
    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Leuk! Meestal haak ik knuffels enzo, maar ik wil wel een keer wat anders, dus ik doe graag mee met je give-away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Prachtig!! Zeker FAB ontwerpen! Ook heel mooi hoe jij je nieuwe project met jouw kleuren maakt! Na 40 jaar weer begonnen met haken en ben niet meer te stoppen!! Lijkt me fantastisch om een exemplaar te winnen! Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Free Christmas Crochet pattern - Christmas lights

Free pattern Valentine pouch

Free Christmas crochet pattern - small Christmas stockings